![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
In seara asta cand am ajuns in fatza blocului, inainte cu 3m de locul de parcare s-a oprit motorul. De la sine putere si chef. Nu mai porneste de nici o culoare, indiferent cat dau la cheie. Dupa o pauza de 1 minut, a pornit pentru o fractiune de secunda apoi a murit incet.
Seamana cu pana de benzina, dar... am mers in seara asta pana am mai avut 2 litrii in rezervor, apoi, aproape de casa am facut plinul la Mol Morarilor cu Tempo plus 95 f plumb. M-am uitat pe bon, scrie benzina, deci n-am pus motorina. Ce poate sa aiba? Pompa de benzina? ![]() O sa vad maine pe lumina ce-i lipseste. :dis: -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Acum m-am trezit,
Ce sa verific la senzorul de pe volanta? Cum se masoara? Ce sa fac filtrului de benzina? Eu ma gandesc sa aplic presiune pe output ca sa ajunga toata benzina in rezervor, cu tot cu impuritatile adunate. Filtrul are cam 7000km si in mod normal ar tine 40000 (bine, intr-o tara normala, nu aici). Ca sa ajung langa computerul masinii sa-l ascult ca bazaie trebuie sa dau jos bateria.. ![]() Cam ce debit de benzina ar trebuie sa aibe pompa in mod normal? Baterie si electromotor exclus ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:53 PM |