![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Dupa cum spune si noua mea semnatura, saptamana trecuta am achizitionat un Ticolinu - ca si a doua masina de familie
![]() In principiu e masina nevestei (25km/zi la munca), dar in weekend devine masina mea ![]() Vreau sa va zic ca e o masina absolut dementiala si o recomand cu caldura tuturor posesorilor de 325, 525, 535, 540, 750iL etc :nod: !! Vorba unui bun amic: "nu te mai dai jos din Tico!" :unibrow: Am o senzatie continua de libertate atunci cand sunt in Tico, stiind ca merg aproape gratis ![]() ![]() ![]() Deja ma gandesc la tuning pt tico: jante de aliaj pe 13" hehe cu gume 165/60R13 (fata de 155/70R12), aprindere electronica, frane de Matiz sau altceva - vezi sectiunea de tuning de pe daewooclub.ro :unibrow: Intr-adevar, te simti inca pieton cand conduci tico ![]() Acum, cateva date tehnice: - Tico SX din '98, A/C, eleron, servofrana - unic proprietar & vopsea originala (m-is maniac, nuh? ![]() - 30.500km cel mai probabili reali (am si carte de service, dar cel mai important e ca are cauciucurile originale Hankook sau cum naiba le zice - in stare buna) .. Voi reveni cu alte detalii incredibile ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Povestea merge mai departe..
![]() Pe drumul de intoarcere dela BZ am mers constant cu 120-125 in afara si 80-90 in localitati. Intr-adevar, masina accelereaza f. greu dupa 130km/h, am prins 140 intr-o "vale" - viteza s-a mentinut totusi si dupa ce am revenit pe drum drept ![]() E destul de stabila - pneurile sunt umflate la 2.2 - iar franele sunt ok dupa ce te obisnuesti cu ele - e loc totusi de mult mai bine Faptul ca la intoarcere (poate si la dus) am mers aproape tot timpul cu treapta a doua de carburatie "activata" a avut repercursiuni asupra consumului: daca la dus, unde nu am depasit 100-105 decat rar, acul a coborat f. putin (estimez un "sub 5%"), la intoarcere insa cred ca s-a apropiat de 7%.. Consumul mediu a fost de ~5.8 (225km cu 13l) - destul de mare, dar si piciorul a fost greu Se pare ca nu ma pot abtine sa nu merg la limita inferioara de risc a masinii.. Asfalt uscat ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 08:11 PM |