![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Incep acest topic cu propunerea ca fiecare dintre noi sa posteze probleme specifice masinii.Ar fi frumos sa specificam si modelul tip motor cutie pt ca un eventual cumparator sa poata compara cu ceeea ce ar dori el sa cumpere.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (Ionut) putem sa mai adaugam urmatoarele:
2. litrometrul s-ar putea sa nu mearga din 2 motive: ori sunt dusi acumulatorii din bord, caz in care nu functioneaza nici inspectionul, ori nu e bagat firul aferent de la calculator in mufa principala de la motor; mie nu-mi functioneaza oil/service inspection, dar litrometrul da ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 07:56 PM |