![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 29-October 06 From: sector 2 Member No.: 466 Car: E39 Engine: 2.0 136 CP ![]() |
Imi cer scuze in primul rand daca s-a mai discutat acest subiect. Problema mea este ca am auzit o sumedenie de pareri legate de incalzirea motorului! Multa lume zicea ca ar fi bine sa astept 1-2 min dupa ce pornesc motorul sa se incalzeasca putin, sa se faca ungerea s.a.m.d. Altii insa sustin ca ar fi mai bine sa pleci imediat dupa ce pornesti motorul ca se face ungerea mai bine , etc. Difera procedura de la benzina la diesel sau se tine cont de tipul motorului? Lamuriti-ma si pe mine pls, Multumesc.
-------------------- BMW 520 D - E39 - 2003
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 25-January 07 Member No.: 570 Car: 525D e39 2001 Engine: 2497cmc 163cp ![]() |
TiL : cum ziceam mai devreme ... in general cand motorul e rece - si la asta ma refer sa fie indicatorul sub limita albastra merg cu SUB 2500... asta inseamna 1500-2000 read again
![]() Florin83 hehe porneste si la ralanti daca o iau ushurel ![]() de la 1200-1300 trage ... desi "la plimbare" merg in 1700-2000. Acceleratia ok dupa 2100-2200 ... Sorin: e perfect adevarat "pe rece" parca nu mai e la fel cutia ... sezizabil dar nu enervant. Si oricum ... nu cred ca poti sa incalzesti cutia stand pe loc ! ![]() This post has been edited by stefan: Jan 31 2007, 08:18 PM -------------------- BMW for life
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 03:23 PM |