![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 12-July 06 Member No.: 379 ![]() |
De ceva timp simt ca nu mai intra turbina...nu o mai aud decat la turatii f mari cand abia se mai simte din cauza turatiei...as vrea sa stiu care ar fi cauzele si eventualele remedii.Cineva tot imi zice ca ar fi din cauza tobei finale care este crapata.Spuneti-mi daca stiti....poate sa fie asta...?Chiar m-as bucura sa nu fie ceva mai grav...sau daca nu care ar putea fi cauzele
-------------------- 525 Tds...1992..143cp
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
In Ro am observat ca nu poti merge absolut de loc cu un filtru sport,poate ca in Anglia ai putea merge unde nu cred ca exista praf,totul este umed acolo sau ud.Astia pe aici prin Canada toti pustanii au filtre sport si tobe ,pe toate prostiile de masini su isi mai iau un civic de 1.3 si o tuneaza,ii pun filtru si tobe ,si sa vezi forje dupa aia o mare galagie care trece incet incet.Ce este misto pe aici este ca poti sa iti pui mama tobelor ca nu deranjeaza pe nimeni,sunt ingaduitori pt ca tobele nu rezista pre mult pe aici din cauza climei si sunt multe masina care au tobele sparte sau traseul mucificat si uite asa nu te intreaba nimeni nimic de zgomot
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 07:16 PM |