![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 29-October 06 From: sector 2 Member No.: 466 Car: E39 Engine: 2.0 136 CP ![]() |
Imi cer scuze in primul rand daca s-a mai discutat acest subiect. Problema mea este ca am auzit o sumedenie de pareri legate de incalzirea motorului! Multa lume zicea ca ar fi bine sa astept 1-2 min dupa ce pornesc motorul sa se incalzeasca putin, sa se faca ungerea s.a.m.d. Altii insa sustin ca ar fi mai bine sa pleci imediat dupa ce pornesti motorul ca se face ungerea mai bine , etc. Difera procedura de la benzina la diesel sau se tine cont de tipul motorului? Lamuriti-ma si pe mine pls, Multumesc.
-------------------- BMW 520 D - E39 - 2003
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 25-January 07 Member No.: 570 Car: 525D e39 2001 Engine: 2497cmc 163cp ![]() |
La 525D dupa 2001 in manual scrie asa.
Indiferent de temperatura. Se porneste motorul si se pleaca imediat de pe loc si se merge cu viteza redusa pana cand indicatorul de la temperatura depaseste portiunea albastra. ( vitza redusa eu inteleg turatia pana in 2500 -> oricum la ora la care plec nici nu am cum sa sar mai mult in turatie ca se merge bara la bara) in consecinta exact asta fac. presupun ca stiu ei ce zic. ( daca cineva a citit altceva in manual va rog sa ma anuntati -> am citat din memorie ) Posibil la benzina sa fie altfel dar nu cred. -------------------- BMW for life
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 12:25 PM |