![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
mie imi apare inspection aprins. nu este aprins nici un led. cica era ceva cu pinu 7 si trabi un fir din pinu 7 si apoi pe masa. nu stiu. poate imi spunetzi mai multe.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Corect, pinul 7 se foloseste pentru resetarea service indicator si trebuie pus la masa. Tinut la masa cca. 4 secunde reseteaza "oil service". Tinut la masa cca. 10+ secunde reseteaza "inspection".
Daca ai conector de service cu 15 pini, atunci pinul #1 e masa. La conectorul cu 20 de pini, pinul #19 e masa. Ca sa nu risti aiurea, pune pinul #7 direct la masa. Daca, dupa resetare, problema apare iar, sau daca apare dupa ce scoti pentru o perioada ma lunga borna de la baterie, e foarte probabil ca acumulatorii din tabloul de bord sunt kaput si trebuie inlocuiti. In mod normal, cu acumulatorii din bord OK, memoria de la service interval trebuie sa tina minum 1 luna, cu bateria deconectata. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 03:43 AM |