![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Tocmai vin de la o sesiune de dat jos folia de pe geamuri (prestata in fata blocului, cu uscatorul de par), datorata faptului ca era sa urc pe capota un kinder aseara - a traversat in fuga, pe rosu, chiar la intrarea in cartier, unde idilii nostri s-au gandit ca nu e nevoie de iluminat stradal. Ca sa fiu mai explicit, eu fac stanga de pe strada principala, intr-o intersectie in care urmeaza un pod. De fapt o pasarela, iar vitezele sunt destul de mari, pentru oamenii fie urca fie coboara si nimeni n-are chef sa prinda semaforul.Cascadoriile incep cand vrea cineva sa faca stanga, de pe oricare sens. Ai de asteptat pana se face rosu si o tulesti inainte sa apuce cei din cartier sa se miste, fie o alergi putin si te rogi sa puna careva frana sau sa mearga mai incet.
Bun, eu veneam relativ ok, 50-60, si tocmai s-a facut rosu la noi, a dat verde la cartiere. Am vazut ca din cartierul din dreapta nu venea nimeni, aia din stanga semnalizau dreapta, am zis - asta-i momentul si ma bag destul de tare, cred ca 35-40. Masina stabila, se comporta bine fac dreapta la 90grade cu un 30-35 la ora dar nu vedeam nimic pe un unghi de 20-50grade din cauza foliei (mentionez ca-i o folie foarte deschisa la culoare, nu se cunoaste ca o am decat la o insepctie atenta, doar ca-i zgaraiata) si venind de pe strada luminata in zona intunecata... efectiv am facut o manevra ca liliacul. Am vazut un pustan care fugise peste strada la 3-4 metri de trecere, eram cu un ochi dupa el cand mai vad o mogaldeata de juma de metru fugind repede catre trotuar. Frana brusca, eram cu a 2-a, motorul nu s-a oprit si am reusit sa-l evit. Acu dau sa plec de pe loc, motorul turat la 2000 de unu singur. Socul electromecanic regleaza si turatia de ralenti, intr-o mica masura. Se pare ca nu i-a convenit manevra mea brusca fara apasarea ambreiajului si a devenit recalcitrant. Pana in parcare in fata blocului n-a vrut sa-mi lase motorul in pace, scadea turatia putin in sarcina, daca apasam ambreiajul cobora la 500 si dadea sa moara apoi repede urca in 2000 si tot asa. Am lasat-o in parcare putin pana s-a linistit. Am scris romanul asta cu o singura intamplare, pentru a explica un lucru. Desi iubesc carburatia, imi place cum sunt gandite carburatoarele, imi place senzatia si cum se aude motorul, imi place sa ma infund in pedala si s-o simt cum urca in turatie, pe atat de mult ma enerveaza cat de des pierde reglajele. Sunt convins ca-i de vina benzina, toate hartoapele de pe strazi care fac masina sa se zgaltaie in toate partile, si nu in ultimul rand .. pilotul. Incep sa-mi pierd rabdarea cu el si-l am abia de 2-3 luni. A dat frigul si nici nu mai stau asa pe capul lui ca inainte. Mi-ar place sa-mi cumpar o pisica, sa o am ca a doua masina, dar nu imi permit una acum, si mi-e cam frica de taxele pentru importuri care am inteles ca se modifica iar. Sunt ingrijorat si de faptul ca n-am euro pe urs. Concluzia e ca mi-as dori un motor mai nou, pe injectie, care sa mearga ok. Nu ma intereseaza restul masinii, imi place sa lucrez la ea, interior, exterior. As cauta o pisica, un 316i sau chiar 318i, dar intr-o stare jalnica, sa nu ma coste mult si s-o pun pe picioare. Ce parere aveti? Pot sa gasesc una inmatriculata care sa aiba doar motorul bun? PS: Am scris atat dar stiu ca vroiam sa mai pun niste intrebari... -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Motorul lui Vladutz, din cate stiu e unul foarte bun, poate impecabil, axa came noua, chip.
Dar gandeste-te ca o schimbare de motor implica ceva munca, mai ales ca o sa ai ceva bataie de cap cu schimbarea electricii. Ai timp de pierdut vre-o saptamana pentru schimbarea motorului? Sau ai bani si-l lasi pe mana mecanicilor? Bun, sa zicem ca l-ai montat. Dupa ce te-ai spetit atat, cred eu ca aia patru cilindri vor fi cam putin pentru asteptarile tale. Nu esti un batranel care sa vrea o masinuta linistita si economica, oricat ai spune ca nu esti zvapaiat. O sa vrei motor mai mare imediat, sau turbo ![]() Ce variante vad: - daca esti pornit sa faci o schimbare majora, pai o faci majora. Pui motor in 6 cil, 2.0 daca-l vrei economic si cu taxe mici. - faci lucrurile sa mearga mai smooth, dar cu bani putini - pui injectie pe asta. In ambele cazuri ai putea avea belele, daca piesele nu-s tocmai bune, sau injectia-i dereglata rau. - varianta cea mai sigura, motorul 316i M40 dai un ban dar stii ca face ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 06:07 AM |