![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 12-July 06 Member No.: 379 ![]() |
De ceva timp simt ca nu mai intra turbina...nu o mai aud decat la turatii f mari cand abia se mai simte din cauza turatiei...as vrea sa stiu care ar fi cauzele si eventualele remedii.Cineva tot imi zice ca ar fi din cauza tobei finale care este crapata.Spuneti-mi daca stiti....poate sa fie asta...?Chiar m-as bucura sa nu fie ceva mai grav...sau daca nu care ar putea fi cauzele
-------------------- 525 Tds...1992..143cp
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Se poate monta , ca up-grade si un altfel de turbina????????????
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Se poate monta , ca up-grade si un altfel de turbina???????????? Nu stiu exact cum e la motorul 2.4 TD de la BMW, dar in general la un turbo diesel daca vrei sa-i cresti puterea ai nevoie de o turbina mai mare (care sa poata face o presiune mai mare), un intercooler mai mare, injectoare cu debit marit si chiptuning care sa foloseasca cum trebuie componentele upgradate. La un moment dat e posibil sa fie nevoie si de un ambreiaj care sa suporte un cuplu mai mare. In principiu cam acelasi lucru e valabil si pentru motoarele turbo pe benzina. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 04:33 PM |