![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE ('Til') hmmm... n-ar fi rau... ulei pentru un an. Daca nu apar pretendenti ti-l iau cand primesc cardul. in ce il pui tu?
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/
potoliti-va sa puneti alte specificatii ca aveti sanse sa aveti mari surprize stupize si sa dati din lac in put dinafara de specificatile legate de temperatura si vascozitate exista api gl gl cf b3 b4 si acestea deasemena trebuiesc neapart respectate This post has been edited by Sorin: Jan 22 2007, 09:12 PM -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
dinafara de specificatile legate de temperatura si vascozitate exista api gl gl cf b3 b4 si acestea deasemena trebuiesc neapart respectate Evident, astea sunt si mai importante. Intai trebuie sa respecte uleiul aceasta norma, apoi in functie de climat trebuie sa alegi "cifrele". Numai ca de exemplu pentru Audi-ul meu e nevoie de ulei care sa respecte minim norma API SF, ori eu n-am vazut pana acum ulei atat de prost. Intotdeauna am pus ulei care sa respecte API SL sau API SJ (unele ARAL-uri se mai gasesc cu norma API SJ). -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 07:20 AM |