![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Bmw-ul meu are in loc de turometru, un ceas. Adica ceas care indica ora. Din ce am citit, ceasul asta apare doar pe E30 cu motor M10 pe carburatie, iar turometrul a fost optional la vremea respectiva. Din pacate masina mea este probabil varianta Spartan (glumesc), n-am decat o singura oglinda electrica, in rest doar strictul necesar. Nu ma deranjeaza absolut nimic din stilul ei auster, dar parca mi-ar place sincer sa existe si un turometru. Nu neg utilitatea ceasului, cand sunt la volan e mai usor decat sa ma uit pe mobil sau ceasul de la mana, deci pot spune ca m-am obisnuit oarecum cu el.
Bon, nu mai bat campii, trec la subiect. Clar undeva exista o mufa, un pin care sa-l incalt si sa-l leg la un turometru, intrebarea este unde? M10 pe injectie are turometru, chiar si rechinasul pe carburatie si M10 are turometru (nu mai tin minte daca stock sau modificat, dar am vazut unul care avea). Am cautat pe realoem dar n-am reusit sa descopar mare lucru, ma mai stradui. Vreo idee unde ar trebui sa caut senzorul de turatie? Ce am descoperit pana acum este bordul cu/fara turometru: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=62&fg=05 In link-ul de mai sus apare bordul cu diferite variante: ceas, ceas cu indicator de consum, turometru sau turometru cu indicator de consum. Exista o modalitate sa-mi schimb ceasul din bord sa-mi pun un turometru cu indicator de consum si sa mai si functioneze amandoua? Sau ar trebui sa ma rezum la turometru si atat? This post has been edited by xox: Jan 13 2007, 06:25 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ok deci merge m-am linistit. Vad ca si relanti-ul e tot pe acolo, probabil in poza ta era vara deci putin mai jos
![]() Multumesc mult pentru lamurire ![]() Cat despre E12 518 eu asta am descoperit: M10 1.8l 90 cai la 5500, exact acelasi cuplu ca si la mine.. Carburatorul difera e 2B4 fata de 2BE pe al meu, din ce vad pare ca-i pe un sistem de vacum mai complicat fata de al meu. Deci ca idee, ar trebui sa mearga. Da jos bordul, scoate ceasul si monteaza un turometru, apoi conecteaza-l si da-i o cheie. Imprumuta de la cineva un turometru, ca sa nu dai banii aiurea pe el (al meu m-a costat 500mii, destul de ok pretul zic eu). PS: Comisaru, tu n-ai incercat inainte? adica daca turometrul intra in lacas pe pinii respectivi si pinii respectivi ii vezi ca-s cu papucei din aia de metal, nu vad de ce nu ar merge. Din ce am inteles de la Lucian senzorul e legat oricum la bobina.. This post has been edited by xox: Jan 19 2007, 12:18 AM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 09:11 PM |