![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
la un 323i din 84 problema se manifesta asa : motorul mergea bine dar nu se accelera mai mult de 2.500 rpm, dadea rateuri in toba cu fum negru cand acceleratia era in podea ca si cum atunci debitmetrul a luat-o de nebun si baga multa benzina, daca reuseai sa treci de acest prag (prin frana de motor) tragea foarte bine motorul. am schimbat cam toate componentele injectiei, debitmetru, calculator, rampa de injectoare cu regulator, tps, tot tot ..... nu s-a schimbat nimic :puke: daca o tineam turata la 2500 si "opream" clapeta debitmetrului si clapeta de acceleratie o deschideam la maxim se tura bine mersi :paranoid: debitmetrul fiind bineinteles desfacut :finger: am strans arcul ala de nu mai statea nici la relanti, SI TOT ASA FACEA
![]() ![]() ideea e ca, de azi si masina mea a inceput sa faca la fel :crybaby: :crybaby: :crybaby: mai mult de 1500 nu se tureaza si merge extrem de prost, am schimbat debitmetrul cu unu mai bun decat al meu si acum merge 2500 ![]() ![]() CE SA-I FAC? ![]() -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (Gabi_323i) oare daca scot furtunasul de vacuum de la regulator nu ar trebui sa nu se mai accelereze mai mult de ..... 4 mii sa zicem? Poti incerca, dar nu cred ca vei obtine un rezultat interesant. Furtunasul de vacuum de la regulator isi face simtita prezenta cand clapeta de acceleratie este inchisa sau semi-deschisa (in zona joasa + medie de turatii). La turatii mari (mai exact, cand clapeta este deschisa la max), vacuum-ul din galeria de admisie scade mult, ceea ce este aproximativ echivalent cu a scoate furtunasul.
QUOTE se poate sa fie ceva din distribuitor? Daca regulatorul nu se confirma ca fiind cauza problemei, poti merge mai departe si sa suspectezi distributia (pozitia axei cu came) si/sau aprinderea (avansul).
Distributia, deoarece daca axa cu came este avansata fata de pozitia normala, atunci motorul trage bine la turatii joase si prost la turatii inalte. Asta se intampla numai daca axa cu came a "sarit" un dinte si cred ca e un scenariu extrem de putin probabil, in cazul tau. Mai ales ca, de regula, distributia "sare" in urma, nu inainte. Plus ca nu explica de ce motorul iti merge OK cu clapeta partial deschisa, sau cand tii clapeta de la AFM cu mana. Aprinderea, dintr-un motiv similar cu cel prezentat la distributie. OBS: Daca distribuitorul are avans vacuumatic, ar putea fi o pista buna de investigat. Tot ce pot sa iti recomand este sa elimini cate o cauza pe rand. Daca regulatorul este o cauza posibila, atunci verifica-l. Daca nu se confirma, poti merge mai departe cu diagnosticarea. Altfel, fara a o lua metodic, este doar o chestie de noroc sa dai, din pura intamplare, peste cauza reala. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 10:29 AM |