![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Imi incerc norocul, poate gasesc un motor cu tot cu turbina in stare buna.
Altfel o sa incep usurel cu reparatiile. Numai reparatia turbinei costa aproape cat un motor intreg ![]() Asadar, orice motor de E28: 0721.275.147 -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Si eu caut de ceva vreme un motor in mintile lui, dar nu e cu chip sa gasesti unul rezon, din ambele puncte de vedere(functional sau tehnic si pecuniar), mai ales ca nu ai certitudinea ca iei ce ti se vinde(doar traim in Romania). De aceea ,am optat la sfatul mecanicului meu, sa refac motorul, prima etapa deja parcurgandu-o! Adica bujii, rele noi, duze pt injectoare, distributie si pompa la centricubat. Urmeaza ce-i mai greu-motorul si turbina
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th July 2025 - 05:09 AM |