![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Pai asta din poza n-are A/C. Si daca nu are A/C, care e faza? Asta e IHKS, e instalatia la care nu poti sa-i specifici o anumita temperatura, ci doar iti alegi cat de mult sa fie deschisa electrovalva din circuitul de apa calda al caloriferului. era clar ca vorbim de e36 sedan/cabrio/coupe/touring si nu de compact n-are aer ala.. asa am pus si eu o poza pe pagina anterioara.. darren, nu cred ca se compara rotitele de la e90 cu cele de la e36.. doar la forma poate, nu si la principiul de functionare.. Nu cred ca eu faceam vreo comparatie intre rotitele de la e90 cu cele de la e36. Era doar o dovada a ceea ce citisem ieri referitor la tendinta BMW de a reveni la controale de temperatura rotative. Daca e sa fac vreo comparatie de functionalitate intre ele (E90 din poza si E36 IHKR) nu pot sa zic decat ca fac fix acelasi lucru: in functie de temperatura citita de senzorii de temp. din masina, inchide sau deschide electrovalvele de apa calda astfel incat in masina sa ai temperatura setata din rotite. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 10:39 AM |