![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE ('Til') hmmm... n-ar fi rau... ulei pentru un an. Daca nu apar pretendenti ti-l iau cand primesc cardul. in ce il pui tu?
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Rau nu cred ca-i face... Uleiul recomandat pentru el e 10W40 sau 15W40 din cate stiu. Mai observ ca la rece, daca desfac capacul de la culbutori nu pufaie asa cum pufaie la cald. Deci cu ulei gros nu pierde compresie. Ma gandesc ca acel 60 face ca la cald uleiul sa fie mai gros decat ce folosesc acum, la aceeasi temperatura (cald).
Intr-adevar, ca pret ies cam la dublu cu uleiul asta... oi vedea. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 07:21 AM |