![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
un pic mai avansat??? doar un pic?
![]() Parerea mea e ca IHKR e mult mai avansat decat IHKS. Am condus mult timp masini cu IHKS (inca mai am una), si ma enerveaza tare mult cand baga prea multa caldura (apoi il dai mai rece, si devine prea frig), sau ventilatorul merge prea repede (chiar si pe TR.1), si daca il opresc se abureste masina. La IHKR E36 exista o zona intre TR1 si OFF in care poti regla "fin" ce viteza sa aibe ventilatorul. Exista un mit cum pe zona aia ventilatorul e pe auto, eu cred ca nu e asa, dar o sa testez data viitoare cand schimb filtrul de polen si am acces direct la ventilator, pana atunci eu zic ca zona aia e reglaj fin, si mie imi place asa. (Apropo, la IHKA exista posibilitatea acestui reglaj fin? Sau a fost inlocuit cu reglajul automat al vitezei aerului?) -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 09:03 AM |