![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
![]() BMW nu are climatronic (sau climatronik). Mai cautati pe net, poate gasiti pe cei care chiar au asa ceva (cred ca doar VAG are sistemul climatronic). La BMW o sa gasiti asa ceva: QUOTE IHKA - automatic Heating and A/C IHKAF - IHKA w/ micro filter IHKR - regulated Heating and A/C IHKRF - IHKR w/ micro filter IHKS - standard Heating and A/C IHR - Integrated Heater control (from ETK) Modelul de pe E36 cu display este IHKA. Modelul de pe E36 cu 4 butoane rotative este IHKR. Modelul de pe E36 cu 3 butoane rotative (plus A/C) este IHKS. IHKA e descris un pic aici. IHKR e descris un pic aici (atentie Georgem, e pentru tine asta ![]() "Regulated" nu inseamna simplu, sau standard. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
IHKR e descris un pic aici (atentie Georgem, e pentru tine asta ![]() "Regulated" nu inseamna simplu, sau standard. Interesant. Pana la urma nu e chiar aer conditionat simplu, e un pic mai avansat. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 04:55 PM |