![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Incep acest topic cu propunerea ca fiecare dintre noi sa posteze probleme specifice masinii.Ar fi frumos sa specificam si modelul tip motor cutie pt ca un eventual cumparator sa poata compara cu ceeea ce ar dori el sa cumpere.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
putem sa mai adaugam urmatoarele:
1. se infunda scurgerea apei din aerisirea ventilatorului si apa in loc sa se scurga afara, se scurge pe sub bord pe mocheta locurilor din fata; 2. litrometrul s-ar putea sa nu mearga din 2 motive: ori sunt dusi acumulatorii din bord, caz in care nu functioneaza nici inspectionul, ori nu e bagat firul aferent de la calculator in mufa principala de la motor; 3. de obicei ceasul care arata nivelul carburantului din rezervor s-ar putea sa nu functioneze - se rezolva cu o palma aplicata peste bord sau cu strangerea piulitei cu care este atasat ceasul de bord; 4. in caz ca ai radiator mare, motor in 6 cilindrii sau nu, si acul de la temperatura apei nu iti trece de prima linie nici batut, se schimba termostatul cu unul care deschide la 87 grade....sa nu se foloseasca unul de 80 ca nu are niciun efect cand imi mai aduc aminte mai scriu.... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 07:56 PM |