![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Pentru ca motorul meu M5 e ca si vandut am hotarat sa pun pe masina un motor mai mic pe care sa pun TURBO.
![]() Am inteles ca pot sa scot mai mult de 340 cp (cat avea M5-ul). Voi ce parere aveti? Astept pareri si sfaturi ![]() Am pus niste filme cu e30 turbo... http://video.google.com/videoplay?do...19&q=turbo+bar http://video.google.com/videoplay?do...96&q=turbo+bar http://www.youtube.com/watch?v=UceTN5DhpRM...ted&search= Si un site... http://www.ticco.com/ This post has been edited by butcky: Dec 15 2006, 06:24 PM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,020 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 27 Car: e30 325ix ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Compresor(de care???de pe ce as putea lua???) -intercooler(aceeasi intrebare)...si ce mai trebuie??? -------------------- www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Compresor(de care???de pe ce as putea lua???) -intercooler(aceeasi intrebare)...si ce mai trebuie??? la +20 - 30% si sa traga de jos, singura optiune viabila este un roots (de exemplu un EATON - pe care in gasesti pe MB C20 sau C23 Kompressor) din auzite, unul in mintile lui se gaseste pe la 400E la dezmembrari ... pe de alta parte, compresorul de mercedes are fulie cu ambreiaj electromagnetic de fabrica si il poti folosi fie tot timpul, fie numai la sarcina maxima (cum folosesc eu acum centrifugalul) un alt subiect la compresoarele volumetrice (cum ar fi roots) e ca daca nu sunt invirtite nu lasa sa treaca aerul prin ele - deci, daca nu relochezi corpul de acc, iti va trebui obligatoriu un by-pass la nivelul tubulaturii din admisie (preferabil tot o clapeta de by-pass electrica de MB - mai e si asta vreo 200E, dar se pot gasi si solutii mai ieftine ..); daca pui corpul de acc inaintea compresorului, vei invirti compresorul permanent - si vei avea boost si la sarcini partiale (asta iti va crea o grmada de batai suplimentare de cap cu setarea amestecului in close loop ...) tinind cont ca roots sun compresoare care incalzesc puternic aerul, un intercooler este recomandat - de preferat unul de pe o masina turbo care sa faca aproximativ caii la care vrei tu sa ajungi, de ex: 170*1.3 = 221, poti folosi unul de Iveco turbodiesel sau de pe un C20LET - Z20LET (Opel calibra Turbo, Opel Astra Bertone), sau Golf GTI, ceva de genul asta .. daca vrei sa te apuci de calcule - te ajut cu cea mai mare placere, dar, asa cum zicea si Sorin - nu e o chestie foarte ieftina - cred ca 2.000-2.500E e un buget rezonabil pt un setup klumea (incluzand aici si Unichip-ul, tubulatura, 1-2 injectoare suplimentare sau injectoare mai mari in rampa, cureaua pt antrenarea compresorului, fitig-uri, etc ..) -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 11:44 AM |