![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
La E36 compresorul nu functioneaza tot timpul, chiar daca ai butonul apasat. Porneste din cand in cand daca e nevoie ca sa coboare temperatura din masina pana la nivelul setat din rotitele analogice.
Later edit: e vorba de modelul pe care il am eu, nu de orice E36. @Alexxx: de ce esti asa sigur? ai citit undeva, sau? Later edit 2: TIL, tu crezi ca inginerii aia de la BMW n-au adus nici o imbunatatire de la E28 la E36? Sau or fi angajat niste romani care stiu sa munceasca cu copy/paste pe munca altuia, respectiv au luat tehnologie de E28 si au pus-o pe E36, si i-au schimbat un pic numele... Misto comparatia, oricum. This post has been edited by Darren: Jan 15 2007, 04:46 PM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 10:55 PM |