![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sa-mi dau si eu cu parerea:
cred ca majoritatea BMW-urilor au avut controlul incalzirii in functie de temperatura din habitaclu. Cel putin la E28, am avut doua E28 pana acum, ambele aveau senzor de temperatura in habitaclu si rotita gradata in grade Celsius. Probabil ca in functie de acesta inchide/deschide electrovalva caloriferului. La troaca am si aer conditionat, dar nu-i pot zice climatronic, chiar daca am roata gradata. Gradele sunt doar pentru sistemul de incalzire. Aerul conditionat la mine probabil e doar un simplu frigider fara termostat. Atat. Cred ca asta e si diferenta intre climatronic si AC simplu: Ai sau nu termostat reglabil (fie el reglabil din rotita analogica sau din panou digital) de care sa tina cont frigiderul tau? Asta ar fi intrebarea. Daca ai, se cheama ca ai climatronic. Altfel, ai frigider pe care-l reglezi din turatia ventilatorului si din ON/OFF la compresor. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 05:58 AM |