![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Alexxx, de unde stii?
@georgem: e doar o presupunere, dar E34 a fost construit in aceeasi perioada cu E36, deci ar trebui sa mosteneasca si din tehnologie. Daca ai grade pe rotitele de caldura (si ai), cred ca tine cont de ele (ar trebui sa aiba si senzor de temperatura interioara - ceva asemanator cu un microfon). Ia un termometru cu tine in masina si dupa ce se incalzeste in masina seteaza rotitele la o temperatura putin mai mica decat temperatura din masina. Daca iese aer caldut spre rece, atunci gradele desenate pe butoane fac ceea ce scrie pe ele ![]() Gurile frontale nu tin cont de reglajul temperaturii din cele 2 butoane, ci doar de reglajul facut din rotita de langa gura centrala mare de aer (cea frontala). Posibil ca cele din spate sa fie legate de cele frontale din fatza. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 05:16 PM |