![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, al meu a fost folosit prea mult cu luminile aprinse si beculetele au reusit sa topeasca plasticul portocaliu care transmite lumina prin bord, asa ca iluminarea pe cadrane e destul de slaba.
Aveti vre-un bord/carcasa de bord de E28 care nu va trebuie? Dau un suc natural. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Daca indicatorul functioneaza corect inseamna ca la viteza ti se incalzeste motorul. Caz in care curatarea radiatorului rezolva aproape sigur problema. De cele mai multe ori trebuie curatat pe exterior, fiind imbacsit cu insecte, praf, nisip, pietricele, pene etc. Se spala cu jet dinspre compartimentul motor spre exterior. Cel mai bine il dai jos si-l cureti sub dus, cu apa fierbinte.
Chestia cu avaria o patesc si eu si e posibil sa intre la capitolul "asa fac toate". Daca nu, probabil sunt prea multe chestii legate la aceeasi siguranta. La mine avariile fac sa fluctueze si lumina din habitaclu... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 04:10 PM |