![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
La Multi Ani !
Asta a fost in primul rand. In al doilea rand am ramas cu aceeasi problema care ma termina de vreo 2 luni de zile incoace. Deci, am fost la service sa vad de ce huruie cand virez dreapta, si sunt in sarcina si masina merge, deci accelerez. Aia au zis ca e caseta de directie, apoi nu ca e rulmentul de la roata dreapta. si pana la urma asa am zis si eu ca poate e rulmentul. Dar sa zicem ca sunt cu rotile virate drepta si accelerez, deci merg, masina incepe sa huruie, si zgomotul vine din partea dreapta de la roata din fata. dar, si urmeaza un mare dar, acest huruit inceteaza in momentul cand o scot din viteza, dar tot continui sa ma deplasez, la fel cu rotile virate dreapta asta ce mai inseamna? Oricum cand zic huruit ma refer la faptul ca motorul incepe sa capete un alt de fel sunet, ca si cum ar fi supraturat sau ceva de genul asta. Ba mai mult cand motorul e rece si merg dimineata la servici, nu huruie nimic indiferent daca virez drepta sau nu. Apoi pe masura ce se incalzeste motorul, la orice miscare dreapta de volan, am un mic huruit, care se amplifica in functie cat de tare sunt virate rotile, si cat de tare accelerez. Practic acest lucru se comporta ca o ecuatie cu cateva necunoscute. Huruit = temp.motor x unghi.virare.roti.dreapta x viteza.deplasare -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Va asigur ca cei de la serivice macar atat lucru, au facut!
adica au pus tamponul in dreapta, lucru care l-am vazut eu cu ochii mei cand au strins cureaua de la servo. cel din stanga este foarte ok, adica asa se vedea la ochi, cel putin. Pentru ca asta din dreapta, era si rupt si nici macar prins in suruburi, nu mai zic ca era de golf, dar asta e. Nu stiu sigur daca atinge sau nu in bara de conexiune, dar avand in vedere ca tampoanele sunt in stare bune, normal ar fi sa nu atinga, nu? Si apoi chestia care este esentiala, cand motorul e rece, si virez dreapta, nu se aude nimic, deci? si nu conteaza cu ce viteza merg atat timp cat motorul e rece. Deci pica faza cu bara de conexiune, ceea ce inseamna ca ar ramane rulmentul, care atunci cand se incalzeste cat de cat, sa faca zgomotul asta. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:35 AM |