![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
la un 323i din 84 problema se manifesta asa : motorul mergea bine dar nu se accelera mai mult de 2.500 rpm, dadea rateuri in toba cu fum negru cand acceleratia era in podea ca si cum atunci debitmetrul a luat-o de nebun si baga multa benzina, daca reuseai sa treci de acest prag (prin frana de motor) tragea foarte bine motorul. am schimbat cam toate componentele injectiei, debitmetru, calculator, rampa de injectoare cu regulator, tps, tot tot ..... nu s-a schimbat nimic :puke: daca o tineam turata la 2500 si "opream" clapeta debitmetrului si clapeta de acceleratie o deschideam la maxim se tura bine mersi :paranoid: debitmetrul fiind bineinteles desfacut :finger: am strans arcul ala de nu mai statea nici la relanti, SI TOT ASA FACEA
![]() ![]() ideea e ca, de azi si masina mea a inceput sa faca la fel :crybaby: :crybaby: :crybaby: mai mult de 1500 nu se tureaza si merge extrem de prost, am schimbat debitmetrul cu unu mai bun decat al meu si acum merge 2500 ![]() ![]() CE SA-I FAC? ![]() -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Cand ai clapeta de acceleratie la maxim, cea mai frecventa problema este de a avea amestec prea sarac. Asta pentru ca motorul trage aer nerestrictionat, iar sistemul de alimentare se defecteaza, de regula, in sensul furnizarii unei cantitati mai mici de combustibil decat ar trebui - de unde si amestecul sarac.
Ori, in cazul tau, se intampla atipic: ai amestec prea bogat cu clapeta la maxim, si (relativ) normal cu clapeta partial deschisa. Asta inseamna doar doua situatii posibile: fie ca nu intra aer destul, fie ca intra prea multa benzina - ambele sub conditia "cu clapeta de acceleratie deschisa la maxim". Aer nu este destul doar in situatia in care exista o restrictie pe traseul de admisie. Restrictia poate fi: filtrul de aer, debimetrul, vreo carpa / corp strain "supt" in galeria de admisie. Zici ca le-ai eliminat, deci nu lipsa aerului este cauza. Benzina este prea multa atunci cand ECU-ul comanda injectoarele aiurea (din cauza lui, sau a senzorilor decalibrati: debimetru si/sau potentiometru clapeta defecte), sau cand presiunea in rampa este prea mare (din cauza regulatorului). Din aceste cauze ai eliminat tot in afara de regulator. De aceea ti-am sugerat sa verifici regulatorul. Alte cauze posibile (senzor temperatura lichid racire, injectoare care nu inchid, injectorul de pornire la rece care curge, etc) sunt invalidate de faptul ca motorul merge OK cand clapeta e partial deschisa. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 10:20 AM |