![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 254 Joined: 24-April 06 From: Bucuresti Member No.: 265 Car: E28 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
salut, am un e 28 520 din 82, si nu imi merge turometrul
![]() cum se scoate? pot sa-l repar sau trebuie schimbat cu totul, se potriveste unul de urs? cred ca mai are fratimiu unul de la urs ![]() -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Putin probabil sa fie de la acumulatori, poate fi de la contact imperfect in bord sau de la probleme/lipsuri la senzorul de pe motor. Cred ca senzorul e la fulie. Cineva care are M20 trebuie sa stie mai bine.
Pentru contact imperfect in bord trebuie sa desfaci bordul si sa curati toate contactele/mufele pe care le gasesti pe-acolo. in special acei conectori in care se infige ceasul pe placa de baza. La 318 am avut probleme cu turometrul, am desfacut bordul si curatat contactele de trei ori pana si-a dat drumul... a doua zi am vandut masina. Vorbesc acum cu proprietarul si zice ca iar nu merge. A trecut un an de cand am dat-o. La 525 n-am avut probleme cu turometrul. La troaca (524td) imi lipseste senzorul magnetic de pe motor. Bordurile de urs si E28 sunt diferite intre ele. Conectorul galben nu-ti trebuie, poate fi pentru cutie automata (?). -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 04:15 PM |