![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Stie cineva sa-mi explice care sunt avantajele (daca exista) ale unui diff spate de ix fatza de un LSD ?
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Nu prea ,o sa tii motorul in ture si la viteza maxima o sa pierzi mult acum cu 4,10 la 5500 ture am 170 + ca patineaza ca dracu daca e ud nu mai zic.Al meu acum vad ca a inceput sa scoata si niste zgomote mai ciudate mai ales la viraje din ce am mai intrebat 4,10 astea avand carcasa mica nu prea rezista mult la motoarele mai puternice.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 181 Joined: 25-August 06 From: tg-mures Member No.: 434 Car: e36 Engine: m50 2.0 150cp ![]() |
Nu prea ,o sa tii motorul in ture si la viteza maxima o sa pierzi mult acum cu 4,10 la 5500 ture am 170 + ca patineaza ca dracu daca e ud nu mai zic.Al meu acum vad ca a inceput sa scoata si niste zgomote mai ciudate mai ales la viraje din ce am mai intrebat 4,10 astea avand carcasa mica nu prea rezista mult la motoarele mai puternice. mersi...intradevar mi-a zis mecanicu ca o sa pierd mult din viteza dar imi creste demarajul,acum nu stiu sigur ce diff am ca nu dar si asa patineaza destul de bineasa ca ramin cu asta,cred ca e 3.64 nu-s sigur -------------------- BBT RACING
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 08:10 AM |