![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 26 Joined: 5-January 07 From: IASI Member No.: 503 Car: E21 Engine: M10- 206EB, 125CP ![]() |
ALPINA, jenti magneziu 205/45(fata)215/55(spate) pe 16", discuri ventilate frana-fata, 125CP,motor schimbat in '86,carburator schimbat 2005,trapa bipozitionala, scaune recaro,piele portiere interior,praguri sport fata,spate si lateral, ITP 2007, Rovinieta + o gramada piese de schimb si set
pneuri iarna/vara! cryingpilot@yahoo.com Nu Ratati!!!Ocazie Unica!!! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 26 Joined: 5-January 07 From: IASI Member No.: 503 Car: E21 Engine: M10- 206EB, 125CP ![]() |
Motorul e M1O intr-adevar, cel care a avut-o ianintea mea mi-a zis ca e Alpina si ala era un impatimit si cunoscator de BMW face si desface motoare, instalatii electrice etc.Omul a avut grija de ea ca de copilul lui
![]() Ce e sigur, este ca , cutia de viteza e Alpina(schimbator original cu emblema si insertii lemnoase) ca da o putere mare desi e in 4 trepte, prima data nu mi-a venit sa cred ca e in 4 , uneori motorul ala cere si a sasea fara marsarier ![]() Anyway nu-i inteleg pe cei care dau cu 20 mil o masina cand atat costa un telefon ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 03:24 PM |