Tivy
Jan 5 2007, 11:35 PM
ALPINA, jenti magneziu 205/45(fata)215/55(spate) pe 16", discuri ventilate frana-fata, 125CP,motor schimbat in '86,carburator schimbat 2005,trapa bipozitionala, scaune recaro,piele portiere interior,praguri sport fata,spate si lateral, ITP 2007, Rovinieta + o gramada piese de schimb si set
pneuri iarna/vara!
cryingpilot@yahoo.com
Nu Ratati!!!Ocazie Unica!!!
butcky
Jan 6 2007, 12:20 AM
alexb32
Jan 6 2007, 01:14 AM
Da e Alpina 100%
scrie SPORT pe prag
Masina e Alpina, am vazut-o in seara asta. Pragurile si spoilerele nu sunt originale, dar masina e.
Un hint: pune ceva specificatii, cum ar fi carburatorul in 4 camere

s-ar putea sa ai mai mult succes asa

+poze cu interiorul, chiar daca nu arata extraordinar, poate fi adus in forma buna

ps: reconditionata, este o masina de colectie.
316i
Jan 6 2007, 10:04 AM
Daca un BMW e chiar alpina are o placuta pe consola centrala pe care scrie Alpina si al catelea exemplar produs de Alpina este masina...asta pe langa multe alte chestii mici care "tradeaza" faptul ca e modificat de Alpina.
Am tot cautat pe net E28 Alpina dar nu prea gasesc mare lucru. Poate m-am pripit cu afirmatiile.
Rotti
Jan 6 2007, 02:52 PM
e21 nu e28
My bad
Deci pana la urma e alpina sau nu?
Rotti
Jan 6 2007, 06:46 PM
la prima vedere nu e
316i
Jan 6 2007, 06:50 PM
....toata chestia cu alpina sta in motor, nu in niste spoilere si eleroane. In anunt scrie ca i-a schimbat motorul...
butcky
Jan 6 2007, 07:06 PM
Au existat 2 modele de Alpina pe e21: C1 si B6
Alpina C1 - 2300 cmc - 170 cp / 210 Nm / 6 cil. - s-au produs intre 04/'80 - 07/'83 - 462 exemplare
Alpina B6 - 2800 cmc - 218 cp / 265 Nm / 6 cil. - s-au produs intre 09/'81 - 01/'83 - 209 exemplare
Alpina B6 - 2800 cmc - 200 cp / 248 Nm / 6 cil. - s-au produs intre 11/'78 - 08/'81 - 324 exemplare
316i
Jan 6 2007, 07:43 PM
Mama a inceput bucii sa fie folositor pe forum. N-am crezut ca o sa prind ziua asta.
Tivy
Jan 6 2007, 08:13 PM
ALPINA, jenti magneziu 205/45(fata)215/55(spate) pe 16", discuri ventilate frana-fata, 125CP,motor schimbat in '86,carburator schimbat 2005,trapa bipozitionala, scaune recaro,piele portiere interior,praguri sport fata,spate si lateral, ITP 2007, Rovinieta + o gramada piese de schimb si set
pneuri iarna/vara!
cryingpilot@yahoo.com
Nu Ratati!!!Ocazie Unica!!!
AM UITAT:
SERVOFRANA , SERVODIRECTIE, OGLINZI ELECTRICE , pe cutia de viteza are emblema Alpina,carburatorul imens cu 4 camere(doar cel de Pontiac cu motor de 5600cm il intrece)consum mediu 12%(9%la drum intins)!
Ma rog la pretul asta doar nu era sa arate ca in pozele puse de colegu'

!
Acuma ca masina e sau nu Alpina, putem discuta la nesfarsit;oricum masina are un potential imens!A fost adusa in tara in 92' , eu sunt al III-lea proprietar !
Eu ma gandeam sa mai baga ceva bani in ea si sa i-o fac cadou lu' fratemeu ca tot imlineste la anu' 18 ani!;!Dar mi-as lua si eu o masina mai noua ,vechime<5ani si am nevoie de bani!Cam asta ar fi spilul
Numai Bine si Un An Nou Fericit la toata Lumea!!!
Tivy
Jan 6 2007, 08:37 PM
Poze
316i
Jan 6 2007, 09:39 PM
Ooo, schimbator Alpina, incepe bine. Um, alea seamana cu scaunele sport de golf II. Sper sa nu zic prostii.
butcky
Jan 6 2007, 09:51 PM
Eu nu am vrut sa zic decat ca masina asta nu mai are din Alpina decat schimbatorul de viteze si cutia (cum ai spus mai sus). Nu volan, nu roti, nu motor si lista poate continua. Poate ca a fost candva Alpina, dar acum sigur nu mai este. Este un e21 cu cutie Alpina!!!
Bafta la vanzare!
p.s. Cred ca o sa fie mai multi interesati daca pui si un pret!
Tivy
Jan 7 2007, 12:24 AM

Tare de tot am uitat pretul 6500RON!
io'sŪ
Jan 7 2007, 02:03 AM
QUOTE (Tivy @ Jan 7 2007, 12:24 AM)


Tare de tot am uitat pretul 6500RON!
adika ~2000 de euroi!!!
spor la vanzare!

PS: cre' ca tre' sa mai cresc pretu' la "baba" !.....
M-am lamurit cum e cu Alpina. Butcky te-ai inselat in enumerarea modelelor Alpina E21.
Mai exista pe langa C1 si B6 2 modele pe carburatie: A1, A2.In aceeasi generatie mai face parte A4, primul Alpina E21 pe injectie folosind mecanismul produs de Kugelfischer . Inca un model, inainte de C1 este pe un motor M20 B23 pe injectie Bosch K-Jetronic. Dar partea cu adevarat interesanta este ca modelele pe carburatie (si A4-ul) au fost construite intre '75 si '77.
Masina din anunt este model din '81 se pare, deci a fost modificata. Nu stiu ce motor are, dar pe Alpina din anii respectivi s-a folosit M10 B20 (deci s-ar putea foarte bine sa fie acelasi motor - atentie pentru A2 si A4 motorul este modificat dar pentru A1 a ramas stock) cu carburatorul Solex 40 ADDHE (125 cai) adica A1. Pe A2 s-a folosit Solex 45 DDH, rezultand 155 cai. Intr'adevar carburatoarele sunt dublucorp bicamerale, deci 4 camere cum a zis si proprietarul. Din ce am mai remarcat la masina, turometru si litrometru digital masina pare a fi un hibrid, probabil unul din vechii proprietari s-a gandit sa o modifice catre Alpina.
Deci masina nu este Alpina originala, este un 320 modificat. Oricum, destul de frumoasa combinatia, eu unul sunt innebunit dupa carburatoare si trebuie sa recunosc ce are omul acolo e un monstru de carburator. Probabil ca va fi destul de dificil de gasit un cumparator la banii astia, dar cine stie. Cu un pret mai pe masura poate apare un impatimit, masina daca ar fi restaurata ar putea trece drept un Alpina lejer.
Spor la vanzare.
LE: poza cu carburatorul Solex 40 ADDHE
LLE: am aflat ca au fost modificari aduse unor masini pentru a deveni Alpina chiar de catre dealerii Alpina din Anglia, Franta sau Olanda. Pe langa asta si un dealer din America, deci se pare ca la vremea respectiva, in anii '80, era o practica oarecum comuna sa vinzi un E21 modificat in Alpina. In fine, discutia se poate lungi mult si bine, ideea era ca nu cred ca vanzatorul nostru e de rea credinta, cred ca pur si simplu nu e foarte familiar cu istoria E21 Alpina.
Tivy
Jan 7 2007, 08:58 PM
Motorul e M1O intr-adevar, cel care a avut-o ianintea mea mi-a zis ca e Alpina si ala era un impatimit si cunoscator de BMW face si desface motoare, instalatii electrice etc.Omul a avut grija de ea ca de copilul lui

a antifonat-o cu un an inainte sa mi-o dea mie!
Ce e sigur, este ca , cutia de viteza e Alpina(schimbator original cu emblema si insertii lemnoase) ca da o putere mare desi e in 4 trepte, prima data nu mi-a venit sa cred ca e in 4 , uneori motorul ala cere si a sasea fara marsarier
Anyway nu-i inteleg pe cei care dau cu 20 mil o masina cand atat costa un telefon

(faptul ca ai nevoie acuta de bani aia e alta poveste);masinile astea de pana in '90 sunt masini care te tin o viata;ma refer la tablarie caroserie +ca-s solide, am niste longeroane de parca ar fi sine de cale ferata ;dupa '90 s-au construit masini de "cobsum" care sa fii nevoit sa mergi cat mai des la servici. sa-yi pice piesele cat mai repede in sfrasit cu durata limita de viata la "celula" (caroserie)ca sa folosesc un termen din aviatie
butcky
Jan 7 2007, 09:13 PM
Modelele enumerate mai sus sunt luate de pe siteul oficial Alpina si nu am mai gasit alte modele!:P
Tivy
Jan 9 2007, 10:53 PM
Ultimul pret 5000RON!Relatii la 0748/085478 sau cryingpilot@yahoo.com
Multumesc, scuzati deranju'!
haifisch
Jan 17 2007, 04:48 PM
iar te incurci....vezi ca tu ai M20......
daca il ai si pe ala...
TiL
Jan 17 2007, 04:50 PM
Te referi la profilul lui?
Car: E21
Engine: M10- 206EB, 125CP
haifisch
Jan 17 2007, 05:00 PM
da....
si nu mi se pare corect sa ii spui "320 alpina" chiar daca ai maneta de la schimbator alpina
69 rit
Jan 25 2007, 12:13 AM
Din ce am mai remarcat la masina, turometru si litrometru digital masina pare a fi un hibrid,
Modelele Alpina din cate stiu eu, chiar toate, au acele de la ceasurile din bord ROSII... Iar bordul este f probabil original, displayul acela nu este litrometru digital, ci un ceas digital, cu display rosu, care s-a montat doar din 79.
Alpina nu cred ca a facut cutie de viteza in 5 trepte!!!
Este ciudat faptul ca are servo directie, daca chiar are... Eu personal am avut 6 E21 de la 315-323i, si am avut un 323i/A, automatic, care chiar avea servodirectie. Deci exista. Dar alta nu am mai vazut...
Si daca ar avea si cea mai mica legatura cu Alpina, eu cred ca ar trebui sa aiba frane disc si pe axa spate, ceeace din serie s-a montat doar pe 323i.
Cat despre carburator, in 1981 bmw 320 se fabrica doar in 6 cilindri, cu un carburator, dublu corp, care avea intr-adevar 4 camere, 2 mari si 2 mai mici, patratoase, dar sincer nu pot sa zic din memorie de cine era fabricat...
Si un sfat la vanzator, daca doreste sa vanda masina inainte ca frate-sau sa implineasca 20 de ani, ii recomand sincer sa se mai informeze, la ce pret se vand bmw-urile E21. In interesul lui...
Pardon, nu cred ca Alpina a facut cutie de viteza in 4 trepte....
TiL
Jan 25 2007, 11:42 AM
Nu e litrometru digital, e ceas digital in turometru. Tipic E21, stock

O fi masina modificata pe ici pe colo, dar nu aici.
Edit: scuze, acum am observat ca de fapt xox daduse cu bata-n balta
xox
Jan 26 2007, 12:24 AM
Cum adica am dat cu bata-n balta?
Am zis clar motivele pentru care cred ca-i un 320 stock modificat in alpina. Ca nu se potrivesc anii si nu mai stiu ce..
Sau iarasi nu reusesc sa fiu coerent in posturi?
haifisch
Jan 26 2007, 11:31 AM
intradevar cutiile alpina nu au fost niciodata in 4....
carburatorul ala e solex 4a1 care a fost pus pe motoarele m20 si m30 de pe e21 320, e12 520 si 525, e24 630 cs etc ..... deci nu e o raritate
valoarea masinii tale nu depaseste 500 - 600 de euro
il dau si mare dreptate lui til cand e vorba de bord.....bordul e stock......tot interiorul e stock cu exceptia nucii de la schimbatorul de viteze
TiL
Jan 26 2007, 03:17 PM
xox, vroiam sa spun ca acel ceas digital e tipic E21. Nu trebuie sa fie Alpina ca sa-l aiba. Ca o completare , 69rit spune ca ceasul digital a fost pus pe E21 dupa '79.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.