![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Stie cineva sa-mi explice care sunt avantajele (daca exista) ale unui diff spate de ix fatza de un LSD ?
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Se simte diferenta fata de unul open avand in vedere ca asta-i blocant doar 10%(asa am inteles)? Unde are placuta sau unde e inscriptionat si cum ar trebui sa scrie ca sa-mi dau seama daca e sau nu blocant de ix(omu' zice ca l-a dat jos dupa ix-u' lui si ca e original de ix dar ar fi putut fi schimbat pana ca masina sa fie cumparata de el)? Se pupa cu cardanul meu sau imi trebuie unul mai scurt? Dati-va cu parerea! pai au fost puse 3.64 si 3.91.. deci una din ele.. daca e 3.64 il vreau eu.. cat cere pe el? ![]() N-am discutat de pret da-l cam vreau eu; trebuie sa lamuresc mai intai problemele de mai sus. -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 01:11 AM |