![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
Acum cateva luni aveam probleme mari cu bateria... peste noapte se golea de zici ca nu a fost plina niciodata... am mers la un electrician, si-a pus ala sculele pe masina si mi-a zis ca am un consumator care ia enorm... a scos el ce a scos la sigurante pana cand a nimerit-o pe aia buna si mi-a zis ca electrovalva de la sistemul de incalzire/racire (aerul conditionat...) sta cuplata constant si aia mananca... a decuplat gagiul electrovalva si de atunci e pace... daca vreau aer cald am aer cald, daca vreau rece am rece...
Electrovalva aia se afla in stanga, sub bord cam pe acolo pe unde e spatele casetofonului... asta in caz ca cineva se intreaba care electrovalva o fi. Atunci poa sa-mi zica si mie cineva ce face electrovalva aia? si de ce e pusa? Daca si fara ea eu am aer si cald si rece? P.S acuma incalzirea imi merge si cu cheia scoasa din contact... nu stiu ce a legat el pe acolo dar si daca scot cheia din contact si dau drumu la ventilatie ea merge... -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 17-June 06 From: Bucuresti Member No.: 351 Car: E46 320d 150CP 2002 Engine: 2.0d 150CP ![]() |
Lasati omul in pace sa faca ce vrea el. Nu a zis clar ca nu ii pasa????
I-o fi zis vreun "priceput" ca asa e bine si asa face. E drept ca daca ai probleme cu racirea e mai bine sa ai apa chioara, deoarece apa are viteza de transfer de caldura mult mai buna fata de antigel. -------------------- crashed 320i 129CP `89
320d 150CP 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th August 2025 - 05:23 PM |