![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 254 Joined: 24-April 06 From: Bucuresti Member No.: 265 Car: E28 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
salut, am un e 28 520 din 82, si nu imi merge turometrul
![]() cum se scoate? pot sa-l repar sau trebuie schimbat cu totul, se potriveste unul de urs? cred ca mai are fratimiu unul de la urs ![]() -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() xX ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 545 Joined: 25-October 05 From: London, UK Member No.: 63 Car: K13R - soon Engine: 1.3 4L ![]() |
Posibil sa fie de la cei 2 acumulatori din bord (care mai mult ca sigur ca sunt morti de mult) ?
Daca nu rezolvi, iti pot imprumuta eu ceasurile sa vezi daca e de la ele sau nu ![]() -------------------- xi // GSR
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 254 Joined: 24-April 06 From: Bucuresti Member No.: 265 Car: E28 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Posibil sa fie de la cei 2 acumulatori din bord (care mai mult ca sigur ca sunt morti de mult) ? Daca nu rezolvi, iti pot imprumuta eu ceasurile sa vezi daca e de la ele sau nu ![]() ms mult, deocamdata am lasat-o moarta cu ceasurile, pe 4 am programare la rar, trebuie sa iau identificarea si itp-ul, si azi cand vroiam sa ma duc sa-mi sudez toba am vazut ca am si radiatorul spart, pana acum nu a curs, asta e, sunt f multe de facut la ea, sper ca incet incet sa o aduc pe linia de plutire ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 10:22 PM |