![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
A mers vreo 30 km, apoi s-a oprit. Nu mai vrea sa porneasca. Da curent in bujii, am simtit destul de clar
![]() A pornit impinsa dar scoate un zgomot ciudat, nu merge regulat, esapamentul parca-i o culoare cam dubioasa, spre negru, si nu tine relanti-ul. Dupa ce am oprit motorul n-am reusit sa-l mai pornesc la cheie. Any ideas? A, baga si benzina in carburator, am desfacut filtrul de aer si mi-a aruncat de vreo doua ori benzina in sus. Posibil sa fie infundat de la gunoaie? This post has been edited by xox: Dec 13 2006, 11:28 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ok, n-am avut pc in ultima perioada, deci n-am apucat sa explic ce si cum.
Practic, pentru ca nu stiam despre ce-i vorba, am mers pe principiul "incearca si vezi ce se intampla". Trebuie sa mai precizez ca fostul proprietar a avut bunavointa de a-mi da inca un carburator, identic cu cel montat pe masina. Asa ca am avut material didactic. Prima chestie, am curatat jiglorul de relanti. Nici o schimbare. Apoi am inceput sa cercetez partea electronica si am descoperit ca socul electronic nu functiona, datorita unui fir rupt. Am inlocuit de pe cel din portbagaj conectorii, dupa ce am incercat varianta simpla si am pus socul de pe carb-ul vechi, care evident nu functiona. Apoi am schimbat si controlul de aer. iarasi nici o schimbare. Intr-un final, impreuna cu un prieten, am descoperit ca problema e aerul. Nu primea aer carburatorul, asa ca se oprea. Gandindu-ma ca-i dus controlul de aer, am inceput sa-mi fac griji, pentru ca nu stiu daca mai gaseam unul in timp util si nici la ce pret. Asa ca am blocat aerul pe deschis jumatate si am mers 2 zile cat am avut nevoie asa. Banui ca era undeva pe la 20% consumul, dupa drumurile la pompa de benzina. Finalul a fost destul de sec, pentru ca m-am suparat pe ea a 3-a zi, si dupa un studiu amanuntit a carburatorului din portbagaj am observat un suport de metal cu arc care tine deschisa clapeta de aer, care la carburatorul de pe masina era blocat. Deci nu mai impingea clapeta => 0 aer. Controlul electronic isi facea treaba linistit, dar fara suportul cu arc nu reusea sa regleze debitul de aer. In fine, l-am scos frumos de acolo, a iesit usor, l-am curatat putin, l-am pus la loc si acu merge brici. Practic a fost multa chinuiala pentru o problema care se putea rezolva simplu si rapid daca eram putin mai atent. In orice caz, multumesc pentru idei si suportul acordat ![]() PS: am atasat si cateva poze din timpul "luptei" ![]() ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 03:33 AM |