![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Am auzit la cineva ca prezoanele se autostrang in mers.. este adevarat?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
pai n-am cum sa pun flexu pe ele.. uita-te la poza de pe pagina anterioara sa vezi de ce..
daca nu merge sa bat cheia de 16 si pe prezon o sa il pilesc cu o bormasina cat sa intre prin gaura jantei sa o pot scoate.. apoi daca nu reusesc sa-l prind cu ceva sa-l desfiletez (am calculat eu si o sa fie cam 1-1.5cm scos in afara) o sa incerc sa sudez pe el un fier sa il pot desuruba.. da cred ca am mai zis asta.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
pai n-am cum sa pun flexu pe ele.. uita-te la poza de pe pagina anterioara sa vezi de ce.. Pai tot asa era si janta de care zic eu initial... Dupa aceea lipsea din "carnea" jantei destul de mult din cauza tratamentului cu flexul. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 12:42 AM |