![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
la un 323i din 84 problema se manifesta asa : motorul mergea bine dar nu se accelera mai mult de 2.500 rpm, dadea rateuri in toba cu fum negru cand acceleratia era in podea ca si cum atunci debitmetrul a luat-o de nebun si baga multa benzina, daca reuseai sa treci de acest prag (prin frana de motor) tragea foarte bine motorul. am schimbat cam toate componentele injectiei, debitmetru, calculator, rampa de injectoare cu regulator, tps, tot tot ..... nu s-a schimbat nimic :puke: daca o tineam turata la 2500 si "opream" clapeta debitmetrului si clapeta de acceleratie o deschideam la maxim se tura bine mersi :paranoid: debitmetrul fiind bineinteles desfacut :finger: am strans arcul ala de nu mai statea nici la relanti, SI TOT ASA FACEA
![]() ![]() ideea e ca, de azi si masina mea a inceput sa faca la fel :crybaby: :crybaby: :crybaby: mai mult de 1500 nu se tureaza si merge extrem de prost, am schimbat debitmetrul cu unu mai bun decat al meu si acum merge 2500 ![]() ![]() CE SA-I FAC? ![]() -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (Gabi_323i) deci o accelerez super usor pana la 3 mii, si merge super rotund misto de tot, si la 3 mii daca o tin in blana pur si simplu se inneaca motorul si da fum negru
![]() 1. Plec de la ideea ca ai eliminat debimetrul si ECU-ul din lista cauzelor posibile. 2. Din descrierea ta inteleg ca, de indata ce scade vaccum-ul in galeria de admisie, motorul merge cu amestec prea bogat. Cauze posibile: debimetru, ECU, potentiometrul de la clapeta de admisie, regulatorul de presiune. Dat fiind ca debimetrul si ECU-ul au fost verificate de tine si sunt OK, verifica: - Regulatorul de presiune a combustibilului in rampa (cel mai simplu, testand cu un regulator identic de la o masina care merge OK), precum si tubul de vacuum dintre galeria de admisie si regulator (sa nu fie fisurat / deteriorat / etc). Functionarea corecta a regulatorului depinde de vacuum-ul din galerie. E posibil ca, un regulator defect, sa functioneze relativ OK sub vacuum, dar sa nu mai fie in stare sa deschida supapa de supra-presiune, in lipsa vacuum-ului. - Potentiometrul de la clapeta de acceleratie. QUOTE daca o tin la 3 mii si tin debitmetrul pe pozitia aia si deschid clapeta de aer la max se tureaza bine mersi Asta e cel mai greu de explicat. Cand clapeta e la max, ECU-ul ignora debimetrul (care se deschide la maxim), deci faptul ca merge OK atunci cand tii clapeta debimetrului sugereaza ca, in acel moment, clapeta debimetrului actioneaza ca restrictor de aer, deci induce un vacuum in galeria de admisie. Iarasi, un posibil scenariu care incrimineaza regulatorul.
DISCLAIMER: te rog sa consideri acest post din categoria "datul cu parerea", pe baza descrierii tale a problemei. E foarte posibil sa fie o ipoteza care nu se potriveste situatiei tale de fapt. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 10:20 AM |