![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Am auzit la cineva ca prezoanele se autostrang in mers.. este adevarat?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
mda....nasol ce sa zic....nu inteleg cum ai putut sa faci un cap de prezon rotund cu cheia potrivita...
![]() ![]() ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
mda, nu merge cu flexu sau incalzit fara sa afecteze janta..
eu ma gandeam cu o bormasina sa-l pilesc pe margini sa se subtieze ca sa intre prin gaura jantei sa o scot. dupa care sa incerc sa-l desurubez cu o cheie franceza sau un patent.. dar ma gandesc ca el n-a vrut sa se desfaca cand avea capul calumea, cu cheie, dar daca e rotund.. ![]() m-am gandit si la solutia cu o cheie mai mica (de 16), dar ajung iar in situatia de mai sus.. el nu s-a desfacut cu cheie potrivita cand avea capul calumea.. o sa se intample la fel.. o sa se rotunjeasca.. nu inteleg cum ai putut sa faci un cap de prezon rotund cu cheia potrivita... ![]() simplu! dupa cum am scris mai sus.. am folosit o ranga de de 1.5m si am fortat!! ![]() daca nu fortam ce rezolvam?? nu desfaceam roata! daca el la forta aia s-a stricat in loc sa se desurubeze iti dai seama ca la o forta mai mica nu aveai nici o sansa.. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
mda, nu merge cu flexu sau incalzit fara sa afecteze janta.. eu ma gandeam cu o bormasina sa-l pilesc pe margini sa se subtieze ca sa intre prin gaura jantei sa o scot. dupa care sa incerc sa-l desurubez cu o cheie franceza sau un patent.. dar ma gandesc ca el n-a vrut sa se desfaca cand avea capul calumea, cu cheie, dar daca e rotund.. ![]() m-am gandit si la solutia cu o cheie mai mica (de 16), dar ajung iar in situatia de mai sus.. el nu s-a desfacut cu cheie potrivita cand avea capul calumea.. o sa se intample la fel.. o sa se rotunjeasca.. simplu! dupa cum am scris mai sus.. am folosit o ranga de de 1.5m si am fortat!! ![]() daca nu fortam ce rezolvam?? nu desfaceam roata! daca el la forta aia s-a stricat in loc sa se desurubeze iti dai seama ca la o forta mai mica nu aveai nici o sansa.. pai l-ai stricat pentru ca ori nu a fost cheia buna, ori nu ai fixat bine cheia pe capul prezonului si la slefuit....de asta tziam zis...ia o tubulara ca o fixezi mai bine si cauta un clichet cum trebuie sa poti baga o ranga pe el si sa il desfaci...bati cu ciocanul in tubulara ca sa se fixeze bine, dar inainte da si tu cu un wd 40 ceva sa il imbunezi... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 08:52 AM |