![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 27-October 05 Member No.: 66 ![]() |
Stiu ca pare cam ratacita ideea, dar, daca v-ar da cineva banii, voi ce ati alege, 120d, sau 3l benzina?
Am un prieten care nu stie, nu a mai avut bmw niciodata, a mers doar cu un E30 318i, si nu prea stie daca sa isi ia 2.d sau 3.b. Vre-unu din voi a mers cu oricare din astea doua? Ca articole si pareri sunt gramada, dar eram curios daca a mers cineva. Apropo, 3litri asta, stiti ca are 0-100 in 6 si un pic... Mind blowing pt mine ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (mgrx) daca v-ar da cineva banii, voi ce ati alege, 120d, sau 3l benzina? Chiar daca ne-ar da cineva banii (ceea ce nu se intampla), conteaza cine suporta, dupa aceea, cheltuielile de intretinere. Evident, daca nu conteaza cat costa intretinerea (taxe + combustibil + asigurare + etc), motorul de 3l pe benzina este de preferat, deoarece e la un nivel superior dpdv tehnologic, de rafinament si performante.
QUOTE (florin83) iarna eu auzisem ca astea diesel sunt mai greu de stapanit la plecari pt ca au cuplu mai mare.. asa-i? Daca, la plecare, turezi motorul pana in zona de cuplu maxim, sigur ca o sa o stapanesti mai greu. Dar acelasi lucru e si la benzina.
Pe de alta parte, toate motoarele Diesel moderne sunt de fapt turbo Diesel. Ca urmare, intr-o plaja de turatii imediat peste relanti, pana nu incepe turbina sa impinga, nu dau pe-afara de cuplu, desi sunt totusi mai vanjoase decat un motor pe benzina de capacitate cilindrica similara. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 10:28 PM |