![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Stie cineva sa-mi explice care sunt avantajele (daca exista) ale unui diff spate de ix fatza de un LSD ?
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
al meu atunci nu e lsd...
![]() simplu pt ca pe 325coupeul gospodarului derapeaza pe toa virajele...in treptele 1,2,3... mega distractie |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Stie cineva sa-mi explice care sunt avantajele (daca exista) ale unui diff spate de ix fatza de un LSD ? exista, dar nu stiu care e.. intrebasem si eu aici ![]() dau cu presupusu , stii prea bine ![]() in cazul ix- parerea mea e ca modelul a aparut pt a face fata pietei americane si pt a concura au audi qatr.(imposibil frate!!- a spulberat in rally) in fine, fiind pt americani, masina nu trebuia sa derapeze pe viraje (multe mai au ![]() in europa a aparut in 86, in america peste ~2 ani ![]() de aceea si treptele 1 si 2 sunt lungi- tocmai pt ca bunul american sa nu derapeze... lungi??? ![]() ![]() eu am cel mai "lung" diferential pus pe ix (3.64) si mi se par super scurte.. cel putin a 1-a se termina instant.. ajunge la 6500 motorul ca si cand ar fi scoasa din viteza.. mie a 3-a si a 4-a mi se par lungi (pe a 3-a am pierdut cam toate cursele ![]() in concluzie masina e anti off road pe zapada sta binisor la fel pe asfalt umed un sedan 4x4 nu e de offroad (sunt multe suv-uri care n-au nici o treaba ![]() tre s-o arunci de spate sa derapeze scandinavian flick ![]() la intrarea in viraj e subviratoare iar la iesire supraviratoare (aprox ca delta integrale) si destul de violenta; ca orice 4x4 de alftfel.. ![]() oricum cu o masina 4x4 nu se intra blana in curbe tocmai din cauza asta.. se intra normal si de la mijloc spre iesire din curba ii dai blana... acolo isi pune in valoare tractiune superioara fata de fwd sau rwd de alta parte lsd e mai bun de rally, arunci masina pe viraje...etc- e pt cunoscatori ![]() e bun pt oricine ![]() din cate stiu eu ambele sunt LSD, numai ca cel de IX este "autoblocabil" pana la 25% iar cel normal 10 sau 15% nu, cele normale au 25% al meu atunci nu e lsd... ![]() simplu pt ca pe 325coupeul gospodarului derapeaza pe toa virajele...in treptele 1,2,3... mega distractie cum adica nu e lsd al tau? ![]() e standard pe ix.. al gospodarului e rwd, e normal sa ia toate virajele pe lat.. daca te tine, poti sa iei si in a 4-a viraje pe lat cu a ta ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
[quote name='florin83' date='Dec 18 2006, 10:03 AM' post='37617']
aici lungi??? ![]() ![]() eu am cel mai "lung" diferential pus pe ix (3.64) si mi se par super scurte.. cel putin a 1-a se termina instant.. ajunge la 6500 motorul ca si cand ar fi scoasa din viteza.. mie a 3-a si a 4-a mi se par lungi (pe a 3-a am pierdut cam toate cursele ![]() eu adorm in prima a doua e asa si asa deabia a-3a dupa 3200 incepe sa se miste bine... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 02:54 AM |