![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Stie cineva sa-mi explice care sunt avantajele (daca exista) ale unui diff spate de ix fatza de un LSD ?
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
din cate stiu eu ambele sunt LSD, numai ca cel de IX este "autoblocabil" pana la 25% iar cel normal 10 sau 15%
nu stiu cat de bine m-am exprimat (autoblocabil ![]() tot din cate mai stiu eu este si faptul ca la masinile de competitie se ajunge undeva la 60% stiu un ursulet care are diferential de IX si avantajul pe care l-am observat este faptul ca era mai usor de manevrat pe derapaje controlate daca gresesc... ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th August 2025 - 09:46 PM |