![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Stie cineva sa-mi explice care sunt avantajele (daca exista) ale unui diff spate de ix fatza de un LSD ?
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
![]() dau cu presupusu , stii prea bine ![]() in cazul ix- parerea mea e ca modelul a aparut pt a face fata pietei americane si pt a concura au audi qatr.(imposibil frate!!- a spulberat in rally) in fine, fiind pt americani, masina nu trebuia sa derapeze pe viraje (multe mai au ![]() de aceea si treptele 1 si 2 sunt lungi- tocmai pt ca bunul american sa nu derapeze... in concluzie masina e anti off road pe zapada sta binisor la fel pe asfalt umed tre s-o arunci de spate sa derapeze la intrarea in viraj e subviratoare iar la iesire supraviratoare (aprox ca delta integrale) si destul de violenta; da cre ca florin si ceilalti cu ix stiu asta ![]() parerea mea,pos sa ca ma inel; pe de alta parte lsd e mai bun de rally, arunci masina pe viraje...etc- e pt cunoscatori ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th August 2025 - 09:46 PM |