![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
||
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Stim cu totii celebrele trei liniute ale ceasului de temperatura. De asemeni mai stim ca in mod normal acul trebuie sa stea cam pe mijloc, intre prima si a treia linie, cit mai aproape de a doua. Dar ce semnificatie au aceste linii in grade C? -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
||
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Acum sta si la mine acul intre prima si a doua linie. Am schimbat antigelul si daca tot am umblat pe-acolo am verificat si termostatul(l-am fiert), care s-a dovedit a fi varza. L-am tinut putin in detartrant si acum deschide, dar nu mai lucreaza cum trebuie. Cat o fi unul nou?
-------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Acum sta si la mine acul intre prima si a doua linie. Am schimbat antigelul si daca tot am umblat pe-acolo am verificat si termostatul(l-am fiert), care s-a dovedit a fi varza. L-am tinut putin in detartrant si acum deschide, dar nu mai lucreaza cum trebuie. Cat o fi unul nou? Se pare ca am actionat prea tarziu. Termostat defect+ vasc defect+ un pic de talpa si aglomeratia din Bucuresti=> am cam facut praf garnitura de chiulasa(sper sa nu fie si vreo supapa deranjata). Treaba e ca nu mai vroia sa porneasca. Dadea numai rateuri. Atunci i-am schimbat capacul de la delco si bujiile si-a pornit, da' mergea in 3(defapt in 2 pistoane). Am verificat tot ce-am crezut eu c-ar putea fi: bobina de inductie(dadea scanteie), bujii(noi si dadeau scanteie), fise(dadeau scanteie), furtune de vacum(n-am gasit nimic), avans(era OK; nu se miscase), carburator(venea benzina). Cu toate astea, cu motorul pornit, daca ii scot fisele 1 si 2 nu se simte nici o diferenta; doar 3 si 4 merg. Motorul nu mai merge decat la turatii peste 2500-3000, asa c-am venit tot o forja de la Bucuresti. Am fost la un prieten mecanic, care dupa ce-a facut si el verificarile pe care le-am facut eu, a lansat doua ipoteze: - am o supapa sau mai multe "suflate" din cauza benzinei fara plumb - intre pistonul 1 si pistonul 2, a aparut un sant in garnitura de chiulasa, astfel incat la turatii mici sa scape compresia dar si fura scanteie(d-aia da rateuri) iar la turatii mari "santul" nu mai face fata si motorul merge spre normal. Oricare-ar fi explicatia, o sa stiu sigur cand o sa desfac motorul. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 01:39 PM |