![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Pana acum nu am avut ABS la nici unul din cei 3 ursi pe care i-am avut. Asta "nou" are si nu ma impac deloc cu el. Era sa fac cateva accidente din cauza asta. Sa-l anulez?
![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE trebuie sa se aprinda cand pui contactul si dupa ce pornesti motorul sa se stinga (asta daca functioneaza) asa e ![]() QUOTE Eu cred ca ABS-ul tau nu-i intreg la minte. O fi el naspa ca-ti mareste distanta de franare.... dar sa nu tina frana aproape deloc... vezi sa nu fie cazul a ceea ce am spus mai sus. din pacate asa e la E30, cel putin la ix ![]() si la toate cu care am mers asa face.. intra fara rost, la viteze f.mici si la franari f. normale.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 06:27 AM |