![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Pana acum nu am avut ABS la nici unul din cei 3 ursi pe care i-am avut. Asta "nou" are si nu ma impac deloc cu el. Era sa fac cateva accidente din cauza asta. Sa-l anulez?
![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Tare mi-e ca daca sistemul nu-i destept sa verifice in permanenta starea senzorilor, deconectarea unuia rezulta in: sistemul nu mai primeste impulsuri de la o roata=> roata blocata=> nu te lasa sa franezi, ca sa se deblocheze. Si roata nu "se deblocheaza" oricat s-ar impotrivi franarii pe care incerci s-o faci. Deci intrebarea e: ABS-ul de urs stie sa-si verifice senzorii? Eu cred ca ABS-ul tau nu-i intreg la minte. O fi el naspa ca-ti mareste distanta de franare.... dar sa nu tina frana aproape deloc... vezi sa nu fie cazul a ceea ce am spus mai sus. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 03:14 AM |