![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
A mers vreo 30 km, apoi s-a oprit. Nu mai vrea sa porneasca. Da curent in bujii, am simtit destul de clar
![]() A pornit impinsa dar scoate un zgomot ciudat, nu merge regulat, esapamentul parca-i o culoare cam dubioasa, spre negru, si nu tine relanti-ul. Dupa ce am oprit motorul n-am reusit sa-l mai pornesc la cheie. Any ideas? A, baga si benzina in carburator, am desfacut filtrul de aer si mi-a aruncat de vreo doua ori benzina in sus. Posibil sa fie infundat de la gunoaie? This post has been edited by xox: Dec 13 2006, 11:28 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Daca esapamentul da gaze spre negru, inseamna ca nu-ti arde bine benzina sau ca ai amestecul prea bogat(nu prea cred, pt. ca din cate mi-ai zis tu, ai carburatorul OK) sau ai pus benzina proasta si merge ca innecata.
Ai umblat cumva la capacul de la delco astfel incat sa prinda umezeala? Iti da rateuri? Cat a mers a mers bine, sau cu intreruperi? Eu zic sa mai incerci cand porneste sa scoti cate o fisa si sa vezi daca schimba cu ceva mersul motorului(din rau in mai rau), sau daca nu mai porneste, imprumuta niste bujii de la cineva(ar fi bine sa fie tot niste bujii de la un BMW, dar merg si niste bujii in stare buna, cu filet lung adica de Lada, Oltcit...) si dca te-ntalnesti cu jorjel, cere-i pt. un minut capacul lui de delco(din nou ai grija sa nu prinda umezeala). -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 03:38 AM |