![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Sunt ieftine rau presele de pivoti, ~500k pana intr-un 1mil Draper, nu prostii din targ.
Mi-as fi luat eu, dar abia am terminat de schimbat tot si nu mai am nevoie. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am facut topic separat cu acest subiect pentru ca mi se pare interesant.
Poate suna ca-n poanta cu modul in care schimba uleiul un barbat (cumpara lighean, chei, ulei, bere, ajungand sa cheltuie mai mult decat in service) si o femeie (service si cu restul merge la cumparaturi), dar sunt destui, cred care lucreaza cu placere la masinile lor. Si-acum ce ma arde pe mine: de o luna si ceva umblu cu niste bucsi in portbagaj si cineva e ocupat, n-are timp sa le schimbe. Ce-mi trebuie ca sa schimb bucsile din bratele superioare la E28? Ideea e ca trebuie sa extrag un tub metalic din corpul bratului si apoi sa pun altul in loc. Ar putea fi de folos chestia asta? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th July 2025 - 04:05 PM |