![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Ce stiti despre el?
Din cate am inteles distributia intre punti fata-spate e 100-0 (sau 95-5).. Care e timpul de reactie in cazul in care fata pierde aderenta? La aceeasi bani ati opta pt SMG sau 4motion? -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Nu, ma refer chiar la 4motion
![]() Citesc acum pe vwforum.ro (banuiesc ca stiai de topic ![]() Ramane intrebarea: merita, ati da banii pe asa ceva? L.E. Acum am vazut, am scris aiurea SMG in loc de DSG ![]() This post has been edited by Iulika0069: Dec 1 2006, 06:53 PM -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
L.E. Acum am vazut, am scris aiurea SMG in loc de DSG ![]() Exact, m-ai indus in eroare cu SMG. Stiu acel topic, chiar am si postat acolo mai demult alegerea mea. Deci 4motion merita toti banii, isi face treaba foarte bine. Chiar aseara la intalnirea de forum mai multi baieti spuneau ca nu au reusit sa faca rotile sa patineze la 4motion oricat de mult s-au straduit la demaraj sau la schimbarea de viteza. Acelasi lucru il spunea si un moderator care e si redactor la autoshow, ca a incercat sa faca un Golf V R32 sa patineze (V6 3.2 litri 250 CP 4motion) si nu a reusit. Pe de alta parte, DSG-ul e o cutie de viteze extraordinara. Are 2 discuri de ambreiaj si schimba incredibil de repede. Toti cei care au condus s-au convins, chiar si cei mai puternici sustinatori ai cutiei de viteze manuale. Chiar si un tip de pe vwforum care participa la curse, cu un Golf 4 tdi modificat care are aproximativ 220 CP, care sustinea acum cateva luni ca DSG-ul nu e o cutie buna pentru drag races. L-am auzit spunand asta si a si postat pe forum de cateva ori. Numai ca a condus o masina cu DSG si si-a schimbat parerea... L-am auzit la o intalnire. A fost impresionat. Dupa cat era de vehement inainte nu m-as fi asteptat la asta. Alegerea mea a fost DSG pe acel topic, din cauza ca in acest moment mi-ar fi mai utila decat 4motion, din cauza ca merg 80% in Bucuresti. Daca as merge mai mult pe drumuri rele probabil ca as fi ales 4motion, dar in acest moment DSG-ul mi se pare mai util. O mentiune: 4motion se cheama 4x4 la Volkswagen, indiferent daca e cu diferential Haldex (cu ambreiaj sau cu mediu vascos - nu stiu exact - si controlat electronic, similar cu x-drive de la BMW din cate imi dau seama) sau Torsen (mecanic). In general e cu Haldex, pentru ca majoritatea vw-urilor au motorul dispus transversal. Torsenul se pune la cele cu motorul dispus longitudinal (din cate stiu, doar Passat B5 si B5.5). Si din cate am inteles, Torsenul e mai performant, nu prea are ce sa se strice la el, dar e putin mai greu. Cat de mult am scris ![]() This post has been edited by georgem: Dec 1 2006, 07:20 PM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 05:21 AM |