![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
Am deschis acest topic in sperantza ca ma vetzi lamuriti si pe mine.....
Ce este CipTuningul de fapt? unii spun ca este la propriu un cip care nush unde drack se pune, altii doar ca,,cu ajutorul unui calc,nush ce birjareli se fac la masina,si`i mareste putere...(inclin spre var2) care ar fi avantajele cip-tuningului ?Cu cat poate mari puterea? cel mult 20...30hp ? dezavantaje exista ? Un pret orientativ ? Pe ursii nostri merge ?Dar pe M10-le meu ? -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
jorj3l, cred ca mai trebuie sa-i dai f f putin avans. Am facut si eu avansul pe stroboscop la 525i (tot L-Jetronic) dar dupa 4 luni de mers am tras concluzia ca ceva nu-i ok. Si l-am luat iar la invartit dupa ureche. Dupa alte 2-3 luni de experimentari am ajuns sa-l pozitionez dupa gustul meu. Asa a ramas si la noul proprietar, acum la aproape doi ani de-atunci. Si merge......
![]() Da de acolo reglezi debitul de aer la relanti => modifici turatia de relanti. N-are treaba cu dozajul benzinei. Asta se face din debitmetru, dar daca-i sigilat iti sugerez sa-l lasi asa. Mareste putin avansul si gata. Dar fii atent, ca trebuie sa-l misti foarte foarte putin, daca-l maresti prea mult o sa faca precum tractorul mai ales la turatii mici. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 10:31 PM |