![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
Am deschis acest topic in sperantza ca ma vetzi lamuriti si pe mine.....
Ce este CipTuningul de fapt? unii spun ca este la propriu un cip care nush unde drack se pune, altii doar ca,,cu ajutorul unui calc,nush ce birjareli se fac la masina,si`i mareste putere...(inclin spre var2) care ar fi avantajele cip-tuningului ?Cu cat poate mari puterea? cel mult 20...30hp ? dezavantaje exista ? Un pret orientativ ? Pe ursii nostri merge ?Dar pe M10-le meu ? -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
daca nu ai idee este complicat de explicat si s-ar putea sa dai peste cap debitmetrul si sa nu il mai poti regla la loc ,asa ca mai bine o face cineva care cat de cat are idee,este o cutie de aluminiu cu un capac negru care este lipita de cutia filtrului de aer,DAi jos capacul negru de la cutia de aluminiu si ai sa vezi un arc mare ,inainte iti iei un reper pe acel cerc negru din interior care practic trage de un capat al arcului ,deci neaparat necesar sa iti faci un semn pe cercul de plastic negru si carcasa ,mai bine il faci exact in dreptul sigurantei care nu lasa respectivul cerc sa se invarta de voie ca sa ai reper,dupa care slaberti si tu din forta ascului pana incepe sa mearga mai balbait motorul,dar in situatia in care slebesti prea mult ai sa vezi ca dupa o accelerare a motorului ,in revenire va da sa moara ca sa spun asa ,de aceea este indicat sa ai ralantiul mai mare si il dai de unde ai arata tu in poza,desfaci acel surub,acum nu stiu ce fel de reglaj si pt ce vrei sa faci tu asta dar cel mai bine il reglezi pt un mers optim.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 06:10 PM |