![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
Am deschis acest topic in sperantza ca ma vetzi lamuriti si pe mine.....
Ce este CipTuningul de fapt? unii spun ca este la propriu un cip care nush unde drack se pune, altii doar ca,,cu ajutorul unui calc,nush ce birjareli se fac la masina,si`i mareste putere...(inclin spre var2) care ar fi avantajele cip-tuningului ?Cu cat poate mari puterea? cel mult 20...30hp ? dezavantaje exista ? Un pret orientativ ? Pe ursii nostri merge ?Dar pe M10-le meu ? -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]() |
![]() ![]()
Post
#2
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
eu am luat`o cu debitul marit(si regulator press spart) ca scotea fum negru, consuma 16,avansul iar varza, da` l`am reglat zilele trecute cu stroboscopul....
acum la turnatii ceva mai mare simt ca masina nu mai are vlaga, adica ar mai putea, da ceva nu o lasa,sa fie debitul de benzinos micsorat(daca el e, asa o las)?sau culbutorii pe care i`am reglat cu 0,30 si trebuia cu 0,20 ? debitul de benzina se regleaza de la surubelul din poza ![]() -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 04:31 AM |