![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
Am deschis acest topic in sperantza ca ma vetzi lamuriti si pe mine.....
Ce este CipTuningul de fapt? unii spun ca este la propriu un cip care nush unde drack se pune, altii doar ca,,cu ajutorul unui calc,nush ce birjareli se fac la masina,si`i mareste putere...(inclin spre var2) care ar fi avantajele cip-tuningului ?Cu cat poate mari puterea? cel mult 20...30hp ? dezavantaje exista ? Un pret orientativ ? Pe ursii nostri merge ?Dar pe M10-le meu ? -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
citeste si tu topicul asta , poate iti faci o idee...
in nici un caz nu-ti da 20-30 cai pe un motor aspirat.. ci ~10 cai.. eu puterea in plus nu prea o simt .. teoretic ar trebui sa se simta la viteza maxima, dar inainte sa pun chip nu i-am dat niciodata mai mult de 200 (mai putea ![]() ![]() in schimb simt cuplul mai mare care e disponibil pe o plaja de turatii mai mare.. adica merg cu 2000 ture, o calc si ma baga in scaun.. inainte facea asta pe la 3500+ ![]() later edit: si 0-100 scot ceva mai bine ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 10:34 PM |